مزيكا لف ! افلام عربى ! افلام اجنبى ! اغانى ! عربى ! اجنبى ! شعبى ! كليبات ! برامج ! العاب !

: `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨` Mazikalove
مزيكا لف ! افلام عربى ! افلام اجنبى ! اغانى ! عربى ! اجنبى ! شعبى ! كليبات ! برامج ! العاب !

Chat MaZiKaLoVe 
http://mazikalove.cbox.ws

المواضيع الأخيرة

» حصريااا ::. على مزيكا ♥ لف ♥ ::. تراك لفريق اسمعلاوى ::. الثانوية العامة
: `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨` Emptyالإثنين يونيو 07, 2010 12:14 am من طرف MODY-ELSHAZLY

» اغنية .. Show Me The Meaning لفرقة ..Backstreet Boys الترجمة +الكلمات
: `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨` Emptyالأحد يونيو 06, 2010 9:23 am من طرف ♥β ą Ŋ ๑ ŧ ẵ♥

» صور اسلاميه جديده
: `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨` Emptyالجمعة يونيو 04, 2010 4:23 pm من طرف ♥β ą Ŋ ๑ ŧ ẵ♥

» ادعيلي شكرا
: `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨` Emptyالجمعة يونيو 04, 2010 7:50 am من طرف MODY-ELSHAZLY

» massary be easy
: `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨` Emptyالجمعة يونيو 04, 2010 7:44 am من طرف MODY-ELSHAZLY

» اغنية شديدة (massari ( real love
: `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨` Emptyالجمعة يونيو 04, 2010 7:39 am من طرف MODY-ELSHAZLY

» اربع اغانى لام كلثوم من العيار التقييييييييييييييل
: `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨` Emptyالجمعة يونيو 04, 2010 7:19 am من طرف MODY-ELSHAZLY

» كارول سماحة اقول انساك اغنية جديدة جااااامدة
: `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨` Emptyالخميس يونيو 03, 2010 9:39 pm من طرف MODY-ELSHAZLY

» "A New Day Has Come (Radio Remix)"
: `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨` Emptyالخميس يونيو 03, 2010 7:31 pm من طرف زائر

التبادل الاعلاني

احداث منتدى مجاني

: `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨`

????
    زائر

: `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨` Empty : `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨`

مُساهمة من طرف ???? في الجمعة مايو 21, 2010 12:38 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

الموضوع باين من أسمــوا ..

لو أنت عاااوز تقول حاجة فى نفسك ..

ونفسك تقولها .. ومش عارف لمين تقولها ..

بس عاوز تريح نفسك قول ..

أكتب اللى عاوز تقولوا هنا ..

مثلا :

كان نفسك تعمل اية ومعملتوش .. بتندم او بتندمى على اية ..

نفسك فى اللحظة دى فى اية ..

فكرت فى نفسك بعد 5 سنين من دلوقتى ..

هدفك فى الحياة اية ..

انت راضى عن نفسك ..

هل حققت احلامك ..

هل لك اصدقاء تثق بيهم ..

او هل تعانى من الوحدة ..

انا مش عايزه اجابة على الاسئلة ديه .. انا عايزه اى حد فى قلبه حاجة يقولها ..

انا بقول امثلة بس : `*:•. ][ عبر عن نفسك بكلمة | أو | قول اللى عايز تقولوا ][.•:*¨` 11nk%282%29 ..

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء يونيو 25, 2019 4:29 pm