مزيكا لف ! افلام عربى ! افلام اجنبى ! اغانى ! عربى ! اجنبى ! شعبى ! كليبات ! برامج ! العاب !

مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Mazikalove
مزيكا لف ! افلام عربى ! افلام اجنبى ! اغانى ! عربى ! اجنبى ! شعبى ! كليبات ! برامج ! العاب !

مزيكا لف ! افلام عربى ! افلام اجنبى ! اغانى ! عربى ! اجنبى ! شعبى ! كليبات ! برامج ! العاب !

Chat MaZiKaLoVe 
http://mazikalove.cbox.ws

المواضيع الأخيرة

» حصريااا ::. على مزيكا ♥ لف ♥ ::. تراك لفريق اسمعلاوى ::. الثانوية العامة
مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Emptyالإثنين يونيو 07, 2010 12:14 am من طرف MODY-ELSHAZLY

» اغنية .. Show Me The Meaning لفرقة ..Backstreet Boys الترجمة +الكلمات
مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Emptyالأحد يونيو 06, 2010 9:23 am من طرف ♥β ą Ŋ ๑ ŧ ẵ♥

» صور اسلاميه جديده
مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Emptyالجمعة يونيو 04, 2010 4:23 pm من طرف ♥β ą Ŋ ๑ ŧ ẵ♥

» ادعيلي شكرا
مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Emptyالجمعة يونيو 04, 2010 7:50 am من طرف MODY-ELSHAZLY

» massary be easy
مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Emptyالجمعة يونيو 04, 2010 7:44 am من طرف MODY-ELSHAZLY

» اغنية شديدة (massari ( real love
مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Emptyالجمعة يونيو 04, 2010 7:39 am من طرف MODY-ELSHAZLY

» اربع اغانى لام كلثوم من العيار التقييييييييييييييل
مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Emptyالجمعة يونيو 04, 2010 7:19 am من طرف MODY-ELSHAZLY

» كارول سماحة اقول انساك اغنية جديدة جااااامدة
مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Emptyالخميس يونيو 03, 2010 9:39 pm من طرف MODY-ELSHAZLY

» "A New Day Has Come (Radio Remix)"
مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Emptyالخميس يونيو 03, 2010 7:31 pm من طرف زائر

التبادل الاعلاني

احداث منتدى مجاني

    مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه

    avatar
    ????
    زائر

    مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Empty مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه

    مُساهمة من طرف ???? في الخميس مايو 20, 2010 11:48 pm






    مستشفى "أخر حاجه " التخصصى

    تصريح طبى شامخ

    .........

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى لدينا الرعايه تمتد لكل بيت

    .........

    . مستشفى " أخر حاجه " التخصصى 40 عام من التجارب المره.

    .......

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى نحن لا نستخدم الفئران للتجارب

    " ربنا يخليكم لينا ونجرب فيكم "

    ........

    . مستشفى " أخر حاجه " التخصصى سعة (5000) سرير و (7000) وسادة و (300) طقم صينى.

    ........

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى بلغ عدد المرضى في العام الماضي

    اكثر من 60,000 مريض و1000,000 حالة وفاة

    " طبعا الاعمار بيد الله "

    .........

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تدخل مريض محمولا على السرير

    "الله يشفيك "

    وتخرج محمولا على خشبه

    " الله يرحمك "

    ..........

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تتوفر به جميع أقسام الرعاية الطبية

    "جراحة - زراعة قلب- قسطرة-زراعة كلى-زراعة رئة-زراعة بطيخ "

    وقريبا زراعة القصب و التين الشوكى .

    ............

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تم فصل توأمين متلاصقين بنجاح..

    ( فقد تم فصل رأس كل توأم عن بقية جسده وماتو بعدها علي طوووول )

    ................

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى قسم خاص لأمراض الكلى"

    "غسيل كلى-غسيل مخ -غسيل سجّاد وموكيت-غسيل بخار مستعجل"

    ..........

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى يعالج جميع الامراض المستعصيه...

    امراض الغدد اللمفاوية ...امراض الغدد الصمّــاء... امراض الغدد العمياء.

    .......

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى نعالج امراض العيون والأذن و الجيوب الأنفيه

    ...........

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى سيارات لتوصيل المرضى مجاناً

    عربات لنقل المصابين , مقبرة لدفن الموتى .

    ...........

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تتوفر لدينا جميع أعضاء الجسم للبيع بأسعار

    مغرية , قلوب , كلاوي , كبدة , شكشوكه , فلافل

    ..........

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تتوفر لدينا أفضل الأجهزة الطبية

    مقصات جراحه , مشارط , سكاكين , ملاعق , سواطير , سيوف

    (المريض اللي مانقدر نعالجه نقطع رأسه بالسيف ونريحه)

    ..............

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى , اطباء مميزون , شهادات عالمية

    (غير مزوّره)

    ومن اعرق الجامعات في العالم...

    ممرضات جميلات (بس تشوف وش الممرضة تخف على طووووووول)

    ...................

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى تتوفر به جميع وسائل الراحة والرفاهية

    غرف تنويم مميزة ,غرف "عناية مركزة" مكيفة اسبليت , ثلاجات موتى مريحة

    أثاث أمريكي دش 600 قناة (يوجد رأس أوروبي)

    نحن نعمل بالمثل القائل "دللو ابقاركم".

    .............

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى طب اعشاب , طب شعبي , طب مسلح

    ...........

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى بشرى سارّة لجميع مرضى مصر

    تم بحمد الله افتتاح مستشفى " أخر حاجه " التخصصى في كل من :

    القاهرة , الاسكندرية , المنصورة , دمياط على اخر الشارع كده .

    وقريبا بالغردقه وشرم الشيخ رمضان

    ........................

    مستشفى " أخر حاجه " التخصصى يتمنى لكم حياة سعيدة وعافية مديدة





    MODY-ELSHAZLY
    MODY-ELSHAZLY
    Moderators
    Moderators

    المشاركات : 176
    تاريخ التسجيل : 19/05/2010
    العمر : 28

    مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Empty رد: مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه

    مُساهمة من طرف MODY-ELSHAZLY في الخميس مايو 20, 2010 11:53 pm

    اوعي تقولي المستشفي دي في طنطا و الله اقاطع كل الطنطاوية
    avatar
    ????
    زائر

    مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Empty رد: مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه

    مُساهمة من طرف ???? في الخميس مايو 20, 2010 11:55 pm

    ليه ياعني هو الي تعرفهم من طنطا عملولك حاجه ولا ايه
    اخث عليك
    MODY-ELSHAZLY
    MODY-ELSHAZLY
    Moderators
    Moderators

    المشاركات : 176
    تاريخ التسجيل : 19/05/2010
    العمر : 28

    مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Empty رد: مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه

    مُساهمة من طرف MODY-ELSHAZLY في الخميس مايو 20, 2010 11:56 pm

    لا بتوع طنطا دول جدعان كفاية اننا ولاد عم
    avatar
    ????
    زائر

    مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Empty رد: مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه

    مُساهمة من طرف ???? في الخميس مايو 20, 2010 11:59 pm

    ايوه كده بحسب
    MODY-ELSHAZLY
    MODY-ELSHAZLY
    Moderators
    Moderators

    المشاركات : 176
    تاريخ التسجيل : 19/05/2010
    العمر : 28

    مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Empty رد: مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه

    مُساهمة من طرف MODY-ELSHAZLY في الجمعة مايو 21, 2010 12:14 am

    طيب احسبي بقي براحتك مش عايزة اله حاسبة
    avatar
    ????
    زائر

    مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Empty رد: مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه

    مُساهمة من طرف ???? في الجمعة مايو 21, 2010 12:18 am

    ياعني المفروض اضحك ولا اعمل ايه
    MODY-ELSHAZLY
    MODY-ELSHAZLY
    Moderators
    Moderators

    المشاركات : 176
    تاريخ التسجيل : 19/05/2010
    العمر : 28

    مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Empty رد: مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه

    مُساهمة من طرف MODY-ELSHAZLY في الجمعة مايو 21, 2010 12:23 am

    لا احسبي
    avatar
    ????
    زائر

    مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Empty رد: مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه

    مُساهمة من طرف ???? في الجمعة مايو 21, 2010 12:24 am

    مليش مزااج
    اصلي لسه مخلصه امتحانات و مليش نفس احسب حاجه
    MODY-ELSHAZLY
    MODY-ELSHAZLY
    Moderators
    Moderators

    المشاركات : 176
    تاريخ التسجيل : 19/05/2010
    العمر : 28

    مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Empty رد: مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه

    مُساهمة من طرف MODY-ELSHAZLY في الجمعة مايو 21, 2010 12:26 am

    اكيد راسبة
    زي اخكي رررررررررررراسب
    avatar
    ????
    زائر

    مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه Empty رد: مستشفي اخر حاجه التخصصي ههههههه

    مُساهمة من طرف ???? في الجمعة مايو 21, 2010 12:27 am

    دا بس من زوق حضرتك

      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء أغسطس 21, 2019 9:23 am